Tisdag och trött som bara den...

Började skolan idag 12:55 till 15:00 :)
Är riktigt trött idag och orkar inte plugga alls men jag måste antar jag.
Vakande klockan sju idag även om jag skulle vaknat halv elva men var lite orolig över min pojkvän av en anledning men behöver inte gå in på de här, men jag gick inte upp klockan sju utan jag låg vaken i sängen från klockan sju till klockan tio sedan gick jag upp och åt frukost vilket jag inte brukar göra för jag är nästan aldrig hungrig på morgonen.
Så nu sitter jag här och pratar i telefon med min älskling och är helt slut kan man nästan säga.
Men måste väll plugga lite nu så jag inte har så mycket att göra sedan men tror jag skriver mer sen om jag är vaken och om jag orkar såklart ;)



Blir en bild på min älskling och mig för att jag älskar han mest och för att de var han som gjorde mig rädd imorse!:$<3
Vår första bild tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0