Svårt svårt...

Hejhej sorry för jag inte skrivit idag, har inte varit på så jätte bra humör idag, händer en hel del nu.
Vet inte längre hur jag vill ha det, svårt! :(
Tur man har Joanna som ska snacka och som kan få mig pigg igen!<3
Imorgon ska jag och Joanna till Nova och shoppa lite och ha sjukt kul, var längesen vi gjorde något tillsammans så jag hoppas det kommer bli en bra dag imorgon för de behöver jag verkligen!
Sen efter vi varit på Nova så sticker vi hem till henne och ska käka lite kladdkaka hade vi tänkt, mums!
Ska sitta och snacka om en massa saker!

Annars ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska i alla fall äta min glass nu sen får jag se vad de finns att göra...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0