Söndag

Morgon ;)

Filmen igår var riktigt bra kan jag lova, den är värd att se!
Jag hoppas verkligen att det kommer ut en till film, efter filmen åkte vi hem och kollade lite på melodifestivalen och det var riktigt bra att Sverige kom 3:a :D
det är inte ofta Sverige kommer så högt.
Kan bra hoppas på att Sverige vinner finalen i ishockey då blir de en bra helg!! :)
Idag ska jag och Simon bara ta de lugnt och ikväll åker jag hem och då ska jag fortsätta med en powerpoint......
Ikväll är det även Big Brother missa inte! :)
Alla är nominerade utom Martin (A) Men hoppas nu madde åker ut!

Men skriver mer sen ska gå och fixa mig nu :*
 Big Brother Martin som ska vinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0