Sommarlov nu tack :/

Tja! :D


Sitter just nu och snackar med min älskling i telefonen<3
Hade tänkt att kolla på Matchen Sverige-Kanda ikväll, jag hoppas verkligen Sverige vinner ikväll igen!
Fick veta i skolan att jag bara har en lektion imorgon vilket är nice för de behövs tycker jag, jag vet om att vi har precis haft påsklov men man blir bombade med läxor direkt!
Men har bara svenska imorgon sen vet jag bara att jag ska iväg med JoJo och Louise på en sak!
Får se vad som händer efter de, men kan bara hoppas på att de fortfarande är lika fint väder så man kan sola lite till.
När jag satt och solade innan så tänkte jag på sommaren, guuud så mycket jag längtar till sommaren, har en massa att göra (A)

Bara 4 veckor kvar i skolan! :D


Hahaha JoJo kommer du ihåg sommaren 2009 :D old pic! :)<3

Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Hahahaha OMG silken gammal bild, har du kvar sådanna bilder? ::O <3

2011-05-09 @ 19:51:23
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0