Solig dag!

Bra väder det har varit hela dagen, varmt och skönt ;)

Sitter just nu och bara tar de lugnt med min älskling och kollar lite på tv och planerar lite inför imorgon.
Det vi har kommit fram till är att vi ska åka till Gina Tricot ute på center syd för att kolla min klänningen finns där, kan alltid hoppas på det bästa att den finns där.
Sedan ska vi även kolla upp och se om han kan stanna hos mig tills på måndag eller på tisdag kanske, hoppas hoppas hoppas :D


Börjar bli lite trött men det är bara för att varje gång Simon vänt sig som inatt har jag vaknat bara för jag inte ska slå på hans nacke! Sedan lät han mig sova kanske två timmar extra imorse men sen blev de för varmt så då gick jag upp och käkade lite frukost, men sen så lat som jag är gick jag in och la mig på soffan en stund och somna nästan om igen (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0