Snart blir det sängen!

Har krypit ner i min säng nu och ligger och pratar i telefon med min älskling men måste snart sova.
Skolan imorgon tyvärr, jag gillar inte måndagar alls, hoppas de går fort imorgon.
Som jag skrev tidigare idag hade jag fått ett linne och en klocka av mamma  och pappa.
Linnet är inte riktigt min stil men det var skönt att ha de på sig, hade nämligen på mig det idag när jag skulle till Simon.
I lördags när jag shoppa med JoJo köpte jag lösnaglar, det var längesen jag använde de men ska testa igen för jag gillar att ha de men vet inte riktigt när jag ska sätta på de och jag sa ju också att jag ska fylla i mina slingor i håret i lördags men i med att jag kom hem så sent från JoJo kunde jag inte göra det så jag ska göra kanske de imorgon men inte helt säkert annars ska jag göra det denna veckan i alla fall! :D


Bra att använda ifall jag inte vill ha dom så länge, snabbt och enkelt att sätta på sen tycker jag att Depend är ett bra märke! :)

Hihi en liten Playboy klocka som jag fick! :)

Detta linnet fick jag, men inte riktigt min stil men jag kommer använda den för den var så skön, speciellt till sommaren, den ser också annorlunda ut i verkligheten, denna bild blev lite för mörk! :)
Men tack för allt! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0