Snabb dag & Ishockey!:)

Tja!
Blir inte så mycket skrivande för min del idag!:)
Kollar nämligen på ishockey som spelas mellan Sverige-Tyskland! Nu måste Sverige verkligen vinna.
Men har haft en ball dag idag och JoJo var helt flummig på idrotten! (Älskar ditt skratt!) :D
De dåliga med idrotten var att hon spottade vatten i mitt öga... -.- (A)
Haha nej men imorgon efter skolan bär det av hem till min älskling!:) Längtar (A) Har nämligen varit tillsammans med honom i 22 månader imorgon!:) snart två år!
Helt sjukt vad tiden går fort när man har kul! Men jag älskar han mer och mer för varje dag som går!:) <3
Men nu ska jag kolla klart på ishockey, skriver nog ett inlägg efter de tror jag :)


JoJo & Emelie :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0