Skolavslutning

Nu har jag äntligen gjort lite nytta när det gäller läxor!
Just nu sitter jag och älsklingen och pratar i telefon<3
Men ska försöka att komma på något att göra samtidigt så jag inte bara sitter och glor, men vad?
Snart skolavslutning, bara tre veckor kvar men har ju massa lediga dagar där imellan (Y)
Har inte bestämt vad för kläning jag ska ha på mig riktigt, ska ut nästa vecka och kolla tror jag tar med mig Joanna (A) Vi skulle egentligen shoppat denna veckan men jag hinner inte imorgon och sen på fredag är hon inte här.. :(
Men hoppas att vi kan göra de nästa vecka! :)
I år hoppas jag verkligen att vi kommer att sluta på förmiddagen för att förra året hade vi det från klockan tre till halv fem tror jag..
Gillades inte för de riktigt öste ner och man vill sluta en avslutning tidigt för det är massa som man känner som tar studenten mer tur så hann jag till en förra året (Y)

Gillade faktiskt denna mycket den finns även i vit, ska pröva den (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0