skolan

Godmorgon på er! :)
Är lite extra glad idag, soligt ut ju! :)
Hoppas det är sol hela veckan nu, måndag morgon och jag som inte gillar måndagar.
Tycker vi borde vara lediga på måndagar också, men tyvärr så är man inte de så sitter just nu och käkar lite frukost och ska snart gå och platta mitt hår.
Ikväll ska jag gå och handla färg till håret så ska jag se om min syster har tid till att fylla i mina slingor, vi får se...
Annars händer det inte så mycket idag utom skolan, har inga läxor att göra vilket är jätte skönt.
Måste komma ihåg att ta med mig böcker som jag kan lämna idag till läraren så man slipper dom (Y)

Men måste fixa klart det sista nu så jag inte missar tåget sen!  :)


Bild sen helgen! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0