Regn!

Godmorgon på er :)

Har precis fixat klart mig och ska snart möta JoJo på stationen sen bär det av till skolan men börjar egentligen klockan ett men lova henne att följa med henne för hon ska göra ett prov.
Sen har jag själv bara två lektioner idag så kommer sluta vid fyra kanske tidigare!

Svenskan håller vi på med ett grupparbete och på engelskan ska man skriva om sin bok.
Har ganska mycket att göra känns de som så blir mycket plugg idag när man kommer hem (N)
Ikväll är det även Desperate Housewives klockan 21:00 missa inte de!:)

Shit vad de regnar ute,  när jag vaknade vid sex imorse så regna de och jag tänkte att de skulle sluta tills jag skulle gå upp men de riktigt öser ner!:( usch jag hatar regn! :( Man blir så deppig av de när man vet att man måste ut i de, men de kan ändå vara mysigt att vara inne en kväll när regnar ;)


Men skriver mer sen för nu ska jag packa ner alla böcker!
Hörs :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0