Plugg..

tja! 

Är ganska trött idag, känns som om jag har sovit jätte lite inatt.
Men sitter i skolan och har engelska nu men har inte så mycket att göra just nu, har precis läst i min bok.
Ska snart ha min lunch sedan efter de har vi idrott hoppas att de blir något roligt så man blir pigg.
Men tyvärr så kommer jag inte hem direkt idag utan måste gå på teater med klassen.
Så är hemma någon gång efter nio, turen är att alla klasser utom min klass ska till Danmark imorgon så vi börjar senare och en mycket kortare dag dessutom och jag hoppas verkligen att min älskling kan komma hem till mig imorgon! Saknar honom massor:(<3

Men får väll fortsätta att läsa nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0