Onödig skoldag...

Tja!

Sitter på en två timmars rast just nu och har riktigt tråkigt.
Ska ha danska om två timmar så det känns inte lönt alls att sitta här så vill bara åka hem och ta de lugnt men de kunde jag inte för då tyckte min mamma att jag skulle stanna hemma hela dagen imorgon och då kunde jag inte träffa Simon men får se hur det blir med det!

Får se om jag hittar något jag kan göra nu under dessa timmar och jag hoppas danskan går fort så jag kan komma hem snabbt.




Du är bäst nu men du var bättre förr....


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en jättesöt väskhängare :) Det räcker med att bara slänga in en kommentar att du är med ifall du vill! Du hittar tävlingen här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-vaskhangare.html#comment

2011-05-26 @ 14:42:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0