Ny header!

Tjena! :)

Fick sluta tidigare idag och sedan åkte jag och JoJo ner till Åhléns för jag skulle handla lite smink.
Ikväll så följer jag med min älskling hem eftersom vi har en dag ute i skrylle imorgon med klassen men efter jag fick veta vad vi ska göra så vill man inte med!
Plus så är jag förkyld igen... jag är det ganska ofta faktiskt, har ingen aning varför just jag blir det hela tiden men hoppas de blir bättre snart igen.

Har ny header!
Jag satte ihop bilderna och igår försökte jag fixa så att de skulle bli min header MEN de funkade inte så jag bad snällt till Alicia om hon kunde göra de och det blev skit bra tycker jag!
Så hon fixa den lite extra och jag tycker detta blev fin fint! :D Tack Alicia :)<3

Men nu måste jag gå och ta fram vad jag ska ha på mig sen när vi åker och vad jag ska ha med mig till Simon! :)

Hörs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0