Nu kör vi en hiss och diss!


1. Desperate Housewives i början när serien började visas tittade jag på de då och då när jag inte hade något annat för mig, men nu denna säsongen har jag kollat på varje avsnitt och de enda jag väntar på varje tisdag är att klockan ska bli nio så jag kan kolla på de! Riktigt bra serie!
2.En underbart bra helg! Hade en bra dag med JoJo i lördags och en bra dag idag med Simon!
Tack båda två! :)<3
3. Denna veckan! Går ju som sagt bara tre dagar i skolan idag vilket är jätte skönt så man får vila ut lite, är ledig från torsdag - måndag! Om ni ska vara lediga, vad ska ni göra de dagarna?


1. När jag får lockigt hår! Jag gillar inte när mitt hår blir blöt och lockigt, gillar att ha de platt.
Tycker inte jag passar i de heller för den delen!
2. Regnet, Nu tror jag nästan att de har regnat i två veckor om inte mer och i tidningen läser jag hela tiden att de ska bli sol men vart är den solen? jag har inte sett någon i alla fall, det är bara sol på morgonen men sen resten av dagen är de bara regn regn regn! :(
3.Konstiga män! Idag hände en sjuk sak! jag och Simon satt och väntade på bussen och en man kör fram till oss i bilen och frågar oss om vi vill ha taxi någonstans, Simon sa direkt nej tack sen körde han iväg, man blir sjukt rädd när någon kommer och frågar något sånt för man vet inte hur man ska reagera när en person kommer fram och frågar någt sånt för om man säger nej då kanske den personen gör något dumt mot en?
Nej nej lita aldrig på en person du inte känner och åk aldrig med någon du inte känner heller, de kan gå fel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0