Mycket att göra!

Hejhej!

Har inte skrivit så jätte mycket idag, för känns som om jag har varit jätte stressad nu de senaste timmarna!
Kan börja med att säga att massagen var JÄTTE skön och jag kände mig helt avslappnad när jag fick massagen så jag fick en ny tid av henne om tre veckor yay! :)

Sedan åkte jag hem om och fixade mig sen blev det Malmö, där jag gick inte och shoppade och jag hittade faktiskt fin fina saker ju, jag tror att klänningen jag hittade ska jag ha på mig på skolavslutningen men jag har inte bestämt mig än.
När jag var klar med min lilla shoping tur gick jag ut i de härliga vädert och satte mig och väntade på min älskling, sedan åkte vi hem till honom och käkade och myste!
När JoJo kom så gick vi ut och handlade glass sedan satte vi oss på en bänk och hade jätte roligt och det blev mycket skratt kan jag LOVA!
JoJo åkte med mig hem sen efter detta men som otur var så var de problem med tågen så vi fick åka till Lund och där efter fick vi vänta på ett nytt tåg i nästan en timme som skulle ta oss till Kävlinge, riktigt jobbigt och i med att det var så fint väder idag hade ingen av oss jackor med, så där stod vi och frös men vi klarade oss (Y)
Cyklade som galningar för båda frös och var hungriga och jag var hemma någon gång vid kvart över tio? och vi som började "resan" klockan åtta -.-
Men nu när jag kom hem så fixade jag små saker på rummet och packade ner saker inför imorgon när jag ska sova hemma hos min älskling<3
Så har varit lite stressad nu under kvällen så nu ligger jag med min laptop i sängen och ska snart sova!
Ungefär såhär har min dag sett ut...


Jag har bildbrist just nu, hoppas på att få ta lite bilder nu i veckan när man är ledig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0