Mums!

Hej på er :)

Sitter hemma hos mig nu och äter lite chillinötter, mums säger jag bara! ;)
ska snart springa in och duscha sen blir det att vila igen, finns inte mycket man kan göra när man är jätte förkyld!
Men de blir skolan som vanligt imorgon men vet inte om jag ska gå på danskan för jag har fått problem med att andas nu när jag är förkyld och inte nog med de så har jag två timmar och 30 minuters rast innan dess och känns inte bra att bara sitta där och inte må bra alls!

Fick frågan innan idag hur det känns att blogga nu när jag gjort det ett tag?
Känns skönt att jag har kunnat skriva varje dag och så ofta jag kan och det är skönt att skriva av sig, dela med sig av allt som händer i ens liv.
Kommer nog fortsätta tror jag! :)

Här är en jätte bra låt jag har börjat gilla...

http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0