Måndag måndag måndag...

Godmorgon!
Just nu sitter jag och sminkar mig och ska snart platta mitt hår.
Vaknade ungefär kvart över nio och åt frukost, idag blir det skolan som vanligt varför kan man inte vara ledig på måndagar också?
Har dessutom eftermiddag så slutar vid fem idag tror jag.
Efter skolan skulle jag och JoJo till Centan för att handla men vi tar de senare i veckan för annars blir de försent och de ser ut till att bli dåligt väder när som....
Idag på kommunikationen har min grupp redovisning om hur man blir en god kommunikatör. får se hur de går ;)

Men nu ska jag fortsätta att platta håret sen så får jag packa ner allt i väska och cykla ner till Stationen!

Hörs sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0