Lite om mig..

Jag har  bara skrivit massa snabba saker som händer under dagarna så nu har jag inget att göra så passar på att skriva några punkter om mig själv, vad jag gillar och ogillar :)

  • Bor i en lägenhet i Kävlinge
  • Har en katt som heter Tindra som jag fick när jag blev 17 år
  • Jag går på JENSEN gymnasium år två handelsprogrammet
  • Jag gillar att träffa mina vänner och vara med min underbara pojkvän<3
  • Jag och Simon har snart varit tillsammans i 2 år trivis super bra med honom :$<3
  • Olika sporter jag gillar är fotboll, ishockey och dans har själv spelat fotboll och gått på dans
  • Jag gillar inte otrohet
  • Hatar djurplågeri
  • Mina favorit färger är baby blå, baby rosa, turkos och gult!
  • När jag blir vuxen ska jag flytta till Malmö
  • Älskar shopping
  • Är alltid glad och försöker vara positiv men jag kan även vara jätte envis.
Finns säkert mer att skriva om men jag kan inte komma på just nu men nu har ni fått veta lite mer.
Så allt detta får räcka för denna gång ;)
Jag förra året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0