Klockan är 23...

Usch redan kväll och ska snart sova!
Klockan är just nu 23:04 och det är inte mörkt ute, tycker jag i alla fall men det är en härlig känsla och man vet att det är sommartid nu!

Pratade lite med Simon innan och vi snackade om att vi ska träffas imorgon så de är helt klart nu plus att Joanna också ska komma (Y) kommer bli en bra tisdag.
Jag vet inte riktgt om jag ska sticka direkt efter massagen till Malmö eller om jag ska hem om och hämta sakerna får se hur de blir med de.

Hoppas jag hittar något fint imorgon i butikerna, för som sagt innan jag träffar min älskling på Värnhem ska jag se om jag kan hitta något fint inne på Entré, får ju studiebidrag imorgon och det klara jag mig på.

Nu ska jag fortsätta att sitta och kolla på Ed Hardy kläder <3
Ska se om jag hittar något fint som  man kanske köper!
Vill fortfarande ha detta linne JÄTTE mycket! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0