Jag lever!

Hejhej!
Har tyvärr inte orkat blogga innan idag, har varit jätte seg och ville bara sova hela dagen.
Men som jag skrivit innan så har fortfarande min pojkvän problem med nacken så jag tar hand om han hela helgen och eftersom jag är så snäll så jag köpte en kladdkaka till honom som vi käkade en bit av innan idag, men har nästan precis ätit middag och min mamma bjöd på tacos idag mums!
Ikväll ska jag och min älskling bara ta de lugnt och hade tänkt vi ska se om vi har någon bra film hemma.

Just det!
Jorden skulle gå under idag men jag lever! :D
Trodde inte på de från början men vad jag har läst i tidningen innan idag sa han bara de tydligen för att tjäna pengar :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0