Hos pojken min!<3

Hejhej!

Sitter just nu hemma hos Simon, han håller på att hjälpa sin kusin med något spel så då passar jag på att blogga.
Han fick ju en laptop av min pappa så den kommer jag väll låna då och då när jag är här!
Känns som om denna veckan kommer gå sjukt snabbt för vi går bara i skolan i tre dagar sen är man ledig från torsdag till måndag, sedan slutar jag skolan den 10 juni vilket är om en vecka, riktigt skönt ska de bli med ett långt härligt sommarlov framför mig!

Jag har ju sagt tidigare i min blogg att jag ska göra en Hiss & Diss lista varje söndag så det dyker upp en kanske lite senare!
Det är ju Big Brother ikväll och det är två stycken som ska åka ut i kväll! Men Martin sitter säkert, för han har gått till final!:D

Just det!
Jag fick ett linne från mamma och pappa igår plus en klocka! :D mycket fin! kommer upp bilder på det med sen ;)

Men nu ska jag fortsätta att kolla runt på datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0