Hiss & Diss

Hade tänkt göra min först hiss och diss lista ;)


1. Solen
Det är riktigt skönt att solen kom tillbaka igen, jag är verkligen trött på regn och blåst.
Hoppas att de håller i sig ett tag till.

2. Snart sommarlov! Love It! :D har snart ett långt sommarlov framför dig och jag ska bara hitta på massa roliga saker med kompisar och pojkvännen min<3

3. Tredje och sista saken jag hissar är Ed Hardy märket, det är ett jätte snyggt märke älskar verkligen det! :D



1. Att jag blir trött efter skolan och tidigt på kvällen! Jag är en nattmänniska :O vill verkligen vara uppe länge på kvällen och sova länge på morgonen men åh nej! :O ibland kan de till och med hända att jag somnar när jag lägger mig i sängen vid typ klockan sex! :O Måste ändra på de!

2. SJUKT mycket läxor!:( JENSEN gillar att ge oss läxor kan jag säga...
Man har ju aldrig en ledig stund utan man ska behöva plugga plugga plugga...

3.Sista dissen får bli otrohet!  Jag hatar otrohet jag tycker nästan det är de värsta som finns...
Själv hade jag aldrig kunnat vara otrogen jag lovar.
Gillar du inte personen som du är tillsammans med gör slut med personen istället för att vara extra taskig och vara otrogen för jag lovar de svider mer än vad man tror, har själv varit med om de...


Älskar den! :O Vill ha linnet<3

Var trogen mot den du älskar! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0