Hiss & Diss



1. Bara två veckor kvar i skolan plus att man är ledig i nästa vecka och jag har inte mycket kvar att göra i skolan nu (Y) Känns riktigt skönt.

2. Att min pojkvän börjar bli bättre men att han ska stanna hos mig länge än helgen! Yay<3

3. Att mina betyg har höjts nu under vårterminen innan i höstas hade jag riktigt dåliga beyg och jag var riktigt dålig i skolan men nu har jag verkligen pluggat och legat i så nu har man bättre än innan och det är jag glad över och kommer att kämpa på eller försöka :D ;)


1. Att det åskade idag! Jag HATAR verkligen när det blixtrar ute och plus så ösregnade det ner idag också!
2. Jag kommer inte få en nya mobil denna gång heller, ville verkligen ha denna mobil! Behöver en ny verkligen så säg till ifall ni har någon att sälja? jag kan nämligen inte prata i min mobil kan bara smsa. hoppas att man får in den igen snart...
3. Dåliga filmer, hatar när man har läst om en film och den verkar jätte bra men sen när man ser på den somnar man nästan till den så tråkig den är.
Själv älskar jag komedi och skräckfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0