Hemma :(

Då var man hemma från sin älskling vilket suger!:( Ville stanna längre hos honom<3
Men som jag skrev innan så var vi och kollade på Alex idag som Simon känner när han uppträdde jag hade tänkt lägga upp lite bilder från de snart.

Tänkte att de skulle vara smidigt att ta sig hem idag men ALLA tågen var sena och det var p.g.a av ström fel -.-
Så fick vänta längre sen stannade vi upp lite utanför Åkarp så de tog lite längre tid igen.
Skulle vara hemma klockan 21:05 men var framme i Kävlinge 21:30, de blev in i duschen snabbt och nu ska jag fixa de sista som skulle lämnats in i datorkunskapen i fre men har inte varit hemma på hela helgen så har inte kunnat (Y) (A)
Men nu kommer de lite bilder från idag! :)




Kommentarer
Postat av: Gabriella

ååh visste inte att du hade blogg, men nu ska jag följa den ;) puss <3

2011-05-01 @ 23:15:59
URL: http://vivilavita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0