Hemma..

Så nu har jag kommit hem och det var inte planerat att jag skulle komma hem såhär sent!
Men vi hade sjukt kul så jag stannade hos JoJo och kollade på fotbollen, där vi samtidigt satt och snackade massa skit...
Orkar inte lägga upp ALLA bilder vi tog idag för det blev en hel del faktiskt för vi hade så roligt, just nu känns de som om jag kommer bli mer förkyld i med att jojo hade lagt sina nycklar i moppen och jag frågade henne "har du nu nycklarna" för jag skulle stänga "lådan" då svarade hon "ja" men såklart så låg dom i moppen och jag stängde den!
Så vi kunde inte starta moppen eller öppna "lådan" så där stod vi i sommarkläder mitt i regnet och de började bara regna mer och mer...
Men sen kom JoJos bror med extra nycklar så vi kunde köra hem och se matchen, så får se om vädret påverkade min förkyldning för jag frös som in i!
Under matchen bjöd hennes pappa på en mycket god glass med banan i och choklad gissa vem som blev glad? Jaaaag (A)
Jag älskar verkligen choklad! mums! :)

Så jag är jätte trött just nu och ska snart sova tror jag men inte säkert, men måste ändå ställa klockan till imorgon för jag ska träffa Simon, får se vad vi hittar på för båda kommer vara trött som bara den!

Denna dagen har varit lyckad, med massa skratt och mycket skit snack ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0