Helgen!

Så nu är jag lite piggare! :)

Ringde JoJo innan och planderade lite saker som ska hända i helgen, vi ska ut och shoppa och kolla på avslutningsklänningar och på hårfärg!
Yesyes nu ska jag äntligen försöka hinna med att fylla i mina slingor i helgen, senare hade jag tänkt att färga hela mitt hår men det blir efter jag varit på Mallorca!
Ska fråga min syster snällt om hon skulle kunna göra det för hon har gjort det bra innan.
Jag kör på ljusa slingor mitt hår för innan har jag bara haft ganska mörkt hår och var trött på de så nu har jag ganska ljust, känner att jag vill testa en ny färg sen med men vilken ska jag ha? Har ni några förslag?

Ganska gammal bild! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0