Härligt väder!

Tjena! :D

Har inte haft tid till att skriva idag för jag har varit ute hela dagen i de fina vädret.
Först blev de ju såklart skolan då man började klockan 08:15-10:30 (Y)
käkade lunch med Caroline efter de och sedan gick jag till skolan igen för att vänta på JoJo, sen åkte vi till Malmö för att göra lite saker och sen till kävlinge för att göra fler saker men tänker inte skriva de här för det är lite för privat, louise följde även med oss dit och jag tycket allt verka gå bra ju ;)
Så nu sitter jag här och är lite trött och ska snart gå och duscha.

Annars får ni inte glömma att kolla på Desperate Housewives för de ska inte jag göra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0