Godmorgon!

Godmorgon på er :)

Har precis käkat frukost och ska snart börja fixa mig igen...
Ska nämligen ut till Center Syd för att kolla på en avslutningsklänning, kollade precis i kalendern och jag slutar skolan om två veckor! bättre kan de inte bli än att ha ett långt sommarlov framför sig med massa roliga saker att hitta på.

Vad händer i sommar då?
kommer resa mycket tror jag inom både Sverige sen ska jag även till Malorca :)
Jag hoppas verkligen de kommer bli bra väder i sommar så man kan sola mycket, hade bra väder förra året och då blev jag jätte brun och de vill jag satsa på igen! :)

Men ska åka om en timme så nu måste jag leta fram kläder, skriver mer senare!

Och just det... min älskling fick stanna hemma hos mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0