Fredag

Godmorgon :)

Sitter just nu och äter frukost, ska snart kolla tv också hade jag tänkt.
Behöver ju inte stressa eftersom skolan börjar halv två och egentligen behöver jag inte vara vaken just nu men kunde inte somna om  efter jag varit på toa men tur så smsa min älskling typ precis då och jag fick veta att han mår mycket bättre i nacken nu så det betyder att han ska hem till mig idag, men jag kommer ändå ta hand om han! :)

Just nu vet jag inte vad jag ska ha på mig idag för det är sol samtidigt lite grått ute så får se vad det blir.
Har som sagt bara två lektioner idag och jag hoppas att de lektionerna går snabbt, har eget arbete på arbetsmiljö och säkerhet men hoppas vi kan sluta tidigare om man blir klar med det!:)

Men skriver nog innan jag sticker till tåget :)

KramKram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0