Fixa!

Satt och tänkt på att jag blir snart 18 och då ska man bara bo hemma i några år till sen ska man flytta hemifrån, jag längtar faktiskt efter det.
Det är säkert svårt att komma igång med eget hem, men har ändå känslan av att de ska bli skönt att få bo själv, få bestäma sina egna saker i lägenheten och vad man vill ha i sin lägenhet.
Där jag bor nu delar jag rum med min syrra men de är bara för vi bor i en lägenhet, men även om jag delar rum med henne gillar jag att "piffa" till rummet med saker.
Till sommaren hoppas jag att vi kommer måla om på rummet är trött på den färgen vi har nu jag vet inte ens vad den heter...
Men jag skulle vilja ha en mysig färg på väggen och ett ljus trägolv!
Annars brukar jag bara flytta runt möblerna på rummet tills jag är nöjd helt enkelt.
Men i med att jag har pojkvän så tror jag inte att jag kommer bo själv när jag ska flytta ut, alltid mysigt att bo med någon så blir det inte lika tomt heller när det är "nytt" för en.
Kan alltid hoppas på det bästa!

Jag längtar lite nu faktiskt med att bo för mig själv, jag tror jag hade klarat det bra, bara man har jobb och pengar så funkar det! (Y)

Och just det!
Jag älskar stora mysiga sängar med skönt täcke och mjuka kuddar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0