En underbar dag!

Tja! :)

kan börjar med att säga att det har varit en sjukt rolig dag i skolan även om vi hade nationella i engelska! Men de gick bra känns de som.
Hade riktigt kul på rasten med Joanna, haha tror inte jag skrattat såhär mycket som jag gjorde idag! :)
Imorgon så ska vi gå ut i våra grupper och prata med olika chefer eller personal om deras säkerhet i butiken kommer bli skojigt det med.
Har kamera med mig så kommer bli många foton! :)
Sen efter detta så ska jag och Joanna till Malmö, ska hämta bio biljetter till mig och Simon eftersom vi ska fira vår 22 månaders dag på lördag! :) Wii :)
Men kommer bli en bra dag imorgon, hoppas du är taggad Jojo?:O
Idag efter skolan käkade vi lunch sen stack jag till Malmö för att träffa min älskling! :)
Hade riktigt kul med honom idag, tack för en bra dag älskling<3
Vi åkte faktiskt till Entré och shoppade lite jag köpte bara 2 BH:ar en turkos och en baby rosa! like like like!:)

Känns skönt med fredag imorgon ;)
Nu kommer lite bilder från en underbar dag! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0