En bra kväll med Desperate Housewives

Hinner ett inlägg till innan jag ska sova..

Nu under kvällen har jag pluggat lite som till exempel MT, arbetsmiljö och säkehet och lite svenska.
Klockan 21:00 började Desperate Housewives vilket jag måste kolla på eftersom jag är lite beronde av de programmet har kollat på varje avsnitt av denna säsong.
Så har precis börjat fatta allt igen som händer i serien. (Y)


Ikväll ska jag iallafall lägga ifrån mig mobilen på golvet hade jag tänkt för igår natt gjorde jag en pinsam sak!
Jag skickade ett sms i sömnen till min pojkvän där jag skrev att han var en sötunge och att jag älskade youtube? blev skit generad när jag hittade smset i "skickat"  så nu kommer jag få höra de ett långt tag framöver!
Hoppas han glömmer de snabbt ;)
Känner inte mig lika trött nu längre men måste ändå tyvärr sova snart för annars kommer jag inte orka med en hel dag i skolan imorgon, för imorgon börjar vi 09:00 sedan blir de malmö direkt efter skolan med Joanna sen så ska man träffa resten av klassen igen för att vi måste gå på en teater med läraren för de ingår i vår svenska kurs men de positiva är att vi blir lediga från en svenska kurs senare! ;P 
Men nu ska jag gå och packa ner saker tills imorgon! :)

Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0