Emelie är glad :D

Lyckad dag/kväll med JoJo i Malmö!:D<3
Följde med henne på några ställen först sen åkte vi till McDonald och käkade! Längesen man åt där!:O
Sen efter allt detta så stack vi till HIPP i Malmö för vi skulle kolla en teater med klassen...
Själv tyckte jag att den var ganska dålig, för när jag vill se en teater ska de helst vara skratt med annars gillar jag inte att bara sitta helt stilla, tur så hade man JoJo bredvid sig så man kunde prata lite samtidigt (A)

Men nu när jag kom hem kollade jag på Ishockey! annars har jag bara tagit de lugnt för jag e trött men glad ändå på något sätt men tror de beror på att jag ska till min älskling imorgon!:D Wii får se vad vi hittar på! :)

Just det!
Påväg till tåget i Malmö fick JoJo för sig att hoppa upp på min rygg vilken inte gick så bra, hon trillar av och drar ner mig på marken så vi ligger kvar lite och skrattar sen reser vi oss och går helt normalt till tåget men sen lyckades hon komma upp på min rygg ;) haha :D ball dag :D måste göras om tycker jag! :D


Sorry för bilden men bjuder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0