Dåligt!

Tja!

Dåligt av mig att inte ha kunnat skriva något men har inte haft tid tyvärr...
När jag kom hem fixade jag lite saker med mitt rum, åt middag och Duschade!
Sedan har jag även pluggat lite och eftersom betygen snart sätts så lär de behövas att pluggas!
Men just nu sitter jag med min laptop och lyssnar på lite musik och känner mig ganska trött, får väll snart sova tror jag...

Hatar att sova tidigt! :(

Idag har vi knappt gjort något i skolan för lärare var sjuka.
Känns nästan som om vi bara har haft en seriös lektion idag....:S

Vad händer denna vecka? Jo jag ska försöka att komma ut och shoppa med JoJo
plus utvecklingssamtal! brukar alltid vara lite nervös inför samtalen men känner mig rätt lugn denna gång :) kanske varit en duktig flicka? ;)

Får se om de blir något inlägg innan jag går och lägger mig men nu ska jag kolla vidare på datorn och se om de finns något kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0