Dålig Match! :(

Hej ;)

Sitter och pratar lite i telefon med min älskling som jag tyvärr fick åka hem från idag! :(
Hoppas det går snabbt till nästa helg<3
Fick en lapp idag av hans mamma om massa saker som händer på sommarlover, olala kan jag säga för jag kommer ha fullt upp! men har även bestämt med JoJo att jag ska sova hemma hos henne!:) Kommer bli skoooj :D
Trodde verkligen att jag skulle bli frisk igår för jag mådde hur bra som helst på kvällen igår men idag efter middagen blev allt bara skit igen!
Hade sjukt ont i magen och jag kände min huvudvärk men jag vill verkligen inte bli sjuk! :(
Tur så kom min älskling på massa saker vi kunde göra så jag inte tänkte på de så mycket tack bästa<3
Just jag kollade på matchen innan Finland vann med 6 - 1 :( men men de blev silver!
Imorgon hade jag tänkt lägga upp bilder från i fredags när JoJo var hemma hos Simon med mig :)
Kommer bli sjukast bilder men man måste bjuda på sig ;)

Men här kommer en bild från idag som jag och min älskling tog! :)

Love u :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0