Åska! :(

Usch nu har de åskat här och de öser ner ute, jag är verkligen rädd när de åskar ute! :(
Hoppas de blir soligt väder ute imorgon så man kan ta på sig shortsen, är trött på de gråa vädret nu.

Lämnade in min bokanalys till engelskan imorse och fick svar på den nu och det blev ett G blev jätte glad över det eftersom jag tycker jag själv har svårt för engelska och engelska b som vi läser tycker jag är myycket svårare än engelska a! :(
Men hade tänkt köra en Hiss & Diss lista sen och har tänkt att jag ska göra de från och med nu varje söndag framöver!
Kommer blogga mer senare ikväll efter Big Brother hade jag tänkt för ikväll ska antagligen Crisitan eller Gurkan åka ut men man känner att de kommer bli Crisitan för Gurkan har jätte många där utanför huset som verkligen hejar på honom!
Vet faktiskt inte vilken jag hoppas ska åka ut ikväll? Vilka tycker ni?

Vs
Vem ska åka ut ur huset ikväll tycker ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0