Äntligen fredag!

Kan inte mer än säga att de är riktigt skönt med helg nu!
Började skolan klockan 9:00 för att ha nationella prov som vara i 1 timme och 40 minuter, efter de så började halv två igen men innan de så blev de stan med Caroline och plus lunch, det blev lite smink och ett par nya fin fina skor (tycker jag)
Men min lilla älskling kom och hämtade mig i lund sen nu har vi precis varit och handlat lite gott inför kvällen, ska bli filmmys<3
Innan allt de så har jag bestämt att jag ska se Sverige-Frankrike i ishockey, var lite osäker om jag skulle se den först men orkar inte göra något speciellt ikväll för jag är helt trött efter denna dag!
Men nu ska jag gå och kolla lite tv innan matchen börjar (Y)


Skorna jag köpte (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0