Yay Veckans NU :D

Hejhej!

Just nu ligger jag i sängen och tar de lugnt och kollar på TV!
Har varit ute nästan hela dagen idag och min älskling bjöd mig på fika idag det var jätte mysigt, Tack tack! :)<3
Sen åkte vi och handlade lite saker till hans mamma och plus lite som vi ska ha till helgen, åkte hem sen igen för båda var jätte trött och imorgon slutar min älskling skolan så imorgon åker jag hem igen.
Just de när vi var och handlade köpte jag de nya nummret av " Veckans nu" blev glad när jag såg att den kommit ut för jag har väntat och väntat på att den ska komma men nu är den äntligen här!
Så ska lägga mig och läsa den snart..

Detta blir ett kort inlägg för jag orkar inte skriva så mycket nu är ganska trött och känner att jag behöver vila lite,
vaknade nog ganska tidigt imorse dessutom! :(

Men tror jag skriver senare ikväll, kram kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0