Vilken kväll!

Ja nu har min älskling åkt hem och nu känns här lika tomt och tyst igen!:(<3
Hade en jätte bra dag fram till ikväll när min katt försökte attackera mitt ansikte men som tur så hann min älskling få tag i henne innan..
Vi har rädda ju katten från en familj som plågat henne men hon är fortfarande lite rädd men oftast är hon hur gullig som helst och vill mysa men hon gillar inte när två människor håller på och skojar med varandra för då kan hon bli rädd och gå till attack...
Låter konstigt jag vet!
Men ja de gick bra i alla fall och ingen blev skadad!
Så snart ska jag kolla om jag kan hitta något man kan ha på sig när man ska ut och shoppa imorgon plus har jag en del saker jag måste fixa på rummet också.
Annars ska jag bara ta de lugnt och äta glass, känner mig riktigt slut i huvudet för det har varit en seg söndag och känns som klockan har gått riktigt sakta idag.

Hon kommer ändå vara min lilla ängel!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0