Underbart!

Vilken underbar dag/kväll de har varit, har verkligen haft fullt upp hela dagen!
Började med en lite shopping på entré med min älskling sen där efter åkte vi ner till kanalen och han bjöd mig på mjukglass, vilket var riktigt gott men jag fick panik igen för de kom massa duvor runt om oss men jag kollade bort och klarade mig ganska bra (A)
Sen kom vi hem och då hade hans föräldrar börjat grilla och de var riktigt gott, de var jätte mysigt att sitta och prata och äta ute i trädgården och solen var uppe och nästan påväg ner, sjukt härligt var de.
Efter middagen stannade vi kvar där ute och spelade kort och jag fick lära mig ett nytt spel som jag faktiskt vann!
Kände mig glad över de för jag brukar inte vinna sånt och jag gjorde ju bort mig ett antal gånger och gjorde fel ett antal gånger men jag klarade mig,haha grymt ;)
Hans mamma bjöd oss sen på jordgubbar med glass som också var gott, jag älskar verkligen jordgubbar!
Så för någon timme sen duschade jag och nu ligger jag här i Simons säng och kollar på "kvällen är din", jag har aldrig sett de programmet för jag tyckte de verkade dåligt när jag såg de på reklamen men dagens program var faktiskt ganska bra.
Imorgon kommer jag vara på tusen gånger lyckligare humör för att imogon har jag varit tillsammans men Simon i exakt 23 månader! :D<3

Men nu ska jag mysa med Simon så ni får ha de bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0