Ut och gå!

Godmorgon! :)

Det blev inte en lyckad morgon som jag hade hoppats på, jag gick upp i tid för att kolla på Top Model men de skulle inte ta några bilder idag utan de skulle bara blicka tillbaka vad som hade hänt under de andra avsnitten som gått tidigare.
Det var inte lika kul som att se när de tar bilder men men hoppas att de blir normala avsnitt imorgon!
Idag har jag inte så mycket att göra hade bara tänkt stanna hemma och ta de lugnt, men tror även att jag ska ut och gå lite idag.
Förra sommaren var jag ute och gick jätte mycket och har inte de så mycket i år så om jag inte kommer på något här hemma att göra så går jag ut.
Jag tycker det är härligt att vara ute och gå med musik i öronen. :)

Annars ikväll så ska jag packa ner saker som jag kan ta med mig till min älskling, jag åker dit imorgon kanske vid två eller tre men de beror helt på när han slutar.

Men vi hörs senare idag för nu ska jag gå och fixa mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0