Tråka tråka tråka....

Trodde de skulle vara en bra dag idag men nope så blev de inte.
Har mest legat i sängen och haft sjukt tråkigt men men så är väll livet ibland, hoppas ni har haft en rolig söndagskväll!
Ska bara ta de lugnt ikväll och inte göra mycket då heller så vet inte om jag åker hem imorgon får se hur jag gör med de.
Måste också komma ihåg att lägga upp lite bilder här från studenten och avslutingen men de kommer senare i veckan tror jag.
Jag hoppas de kommer vara lika fint väder som det var idag så man kan lägga sig där ute med musik i öronen och bara njuta av solen och få lite färg på sig, förra sommaren fick jag jätte mycket färg men de var nog p.g.a av att jag var på stranden nästan varje dag i två veckor!
Så hoppas jag snart får lite färg på kroppen annars kommer de säkert när jag ska till Mallorca! :D

Men skriver kanske något mer senare när jag har lust och om jag orkar de vill säga ;)



Kommentarer
Postat av: Charlotte Östergren

Hej hej vad rolig din blogg är! kommer verkligen att läsa lite mer! (: Hoppas du har en trevlig vardag ;)

2011-06-28 @ 02:02:32
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0