Tisdag!

Känner mig jätte duktig idag!
Lyckades städa hela rummet plus lite till, min garderob blev städad och fin lådor blev sorterade, det blev mycket fin fint! :)
Efter min städning så hoppade jag in i duschen och sköljde av mig sen efter de hade mamma gjort sphagetti och köttfärssås mycket gott!
Tog på mig min nya tjocktröja och ett par shorts som jag springer runt i nu och ska snart gå och kolla på tv hade jag tänkt för jag orkar inte sitta vid datorn så mycket.
Imorgon ska jag börja packa min väska för på torsdag åker jag hem till Simon igen för att vara där över midsommaren men kommer säkert hem på söndag för han ska jobba på måndagen.
Just de sen måste jag gå upp  tid med för att inte missa Top Model! :)
Men vi hörs senare ikväll tror jag.. :)

Haha ser du JoJo ingen masscara.. :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0