Studentfest!

Hejhej!
Är hemma hos min underbara älskling nu och ska byta om snart och fixa mig för snart bär det av till Elias studentfest.
Själv längtar jag tills jag tar student för de ser så roligt ut och det är nästan sista gången man kanske ser sin klass?
Man blir så sugen att ta student bara för man ser massa ute på stan som går runt efter de tagit studenten!
Jag längtar i alla fall jätte mycket
Kommer också få skoj ikväll så (Y)
Bowlade med några från klassen idag och de som var med var jag, JoJo, Marcus, Joel, Sara och Alexandra!
Vi hade jätte skoj och jag, Sara och Marcus vann en gång var, yay :D
Jag vet inte om jag kommer ha med mig kameran hem till Elias för jag glömde ta med mig en liten väska och vill inte gå runt och bära på den.
Men ska se om jag kan få några bilder med mobilen istället.
Imorgon så är det skolavslutning och den är i ungefär i två timmar sen åker jag tillbaka hem till min älskling! :)
Men nu måste jag börja fixa mig så jag inte behöver stressa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0