Sova tidigt?

Tröööööött!
Usch har varit igång hela dagen och känner mig jätte trött och vill bara lägga mig ner och sova.
Böjade dagen som vanligt med att kolla på Top Model, vilket jag blev besviken på för Bre kom trea och Nik kom på andra plats och såklart så vann Nicole  och jag tyckte att hon inte skulle ha varit med från första början för jag störde mig på henne redan från dag ett.
Finalen stod ju mellan Nik och Nicole och där tyckte jag att Nik var värd att vinna!
Men men de är gammla avsnitt och jag tror faktiskt att jag ska börja kolla på Top Model ifall om de kommer fler avsnitt för de var kul att titta på och då har man alltid något att göra på morgonen!

Annars idag har de bara varit små fix på rummet inför helgen och jag kollat på filmen "The Box" som jag redan har sett kanske tre gånger men jag tycker den är så sjukt bra så jag kan kolla på den en gång till tror jag!
Ikväll kanske jag ska gå och lägga mig lite tidigare än vad jag brukar för ibland kan de vara skänt att sova tidigt även om de är lov men vi får se hur de bliiiiir! :)
Men imorgon kommer älskling hit och de längtar vi till! :)<3



En film värd att se!
Riiiiiktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0