Soooola! :D

Hej på er glada läsare! :D

Nu har jag precis vilat en stund på soffan de behövde jag för jag var tvungen till att gå upp lite tidigare idag med min mamma!
Hon skulle nämligen ner till banken så jag var tvungen att följa med.
Sedan gick vi hem och då satt vi ute en liten stund och pratade sedan cykla jag till mormor för att sola i deras trädgård, kände mig lite ensam så jag ringde till JoJo som kom hem till min mormor och la sig för att sola med mig!:)
Blev sen en massa fix sen gick vi tillsammans ner i byn för hon skulle till bibloteket och sedan in på konsum för att handla SOLO!
Ja jag är på jätte bra humör bland annat för att jag har fått mycket färg men känns nästan lite för mycket för jag är röd på ryggen som en kräfta :O
Så just nu när jag ska ligga ner så svider de som bara den på min rygg, inte okeej!
Men som sagt så blir de sånt väder som de var idag kommer jag fortsätta min solning imorgon!
Så vi hoppas på ett riktigt bra väder imorgon! :D

Ha de bra så hörs vi ikväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0