Söndagsmys!

Söndagar är dagar där man bara ska vara hemma och ta de lugnt och mysa, tycker jag!
Jag ska i alla fall vara hemma hela dagen och min underbara pojkvän är hos mig så vi ska bara ta de lugnt för igår gjorde vi en massa saker så idag vill vi inte göra något speciellt så om ungefär en kvart börjar Desperate Housewives som är repris sen i tisdags som jag missade för jag var hemma hos Simon tror jag.
Men efter de ska vi väll ut lite i de fina vädret tror jag men jag hade tänkt jag ska handla äpple för jag älskar äpplen och är riktigt sugen på de, men vi får se hur de blir.
Jaja men jag skriver nog mer ikväll för nu måste jag duscha snabbt!

Hörs!

Missa inte finalen ikväll 21:00 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0