Sommarlov! :D

Hej på er!
Sitter fortfarande och är trött, jag somna bara en liten stund innan men sen vaknade jag efter ett tag av att jag inte mådde bra.
Var på Elias fest igår och det blev en jätte lyckad fest kan jag lugnt säga!
Trevliga människor var där och mycket god mat och gott att dricka, en lyckad fest.
Stannde ganska länge vilket jag inte trodde vi skulle men kom hem sent och jag sov bara två timmar inatt.
Inte så lyckat med tanke på att vi hade avslutning idag, det gick ganska fort och jag hade jätte kul med vissa från klassen utom att jag fick en kaka i knäet -.-
Nej men de var en bra dag och jag kommer att lägga upp bilder här senare men eftersom jag är hemma hos Simon nu så går de tyvärr inte!
Är jätte nöjd över mina slutbetyg som jag fick och de var högre än vad jag trodde de skulle bli!
Ska snart lägga mig igen för att vila lite till och ska se om de finns något på tv att kolla på sen ska jag bara ligga där hela kvällen och mysa.

Hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0