Sommarkväll!

Gud så mycket jag älskar sommarkvällar, de är verkligen något som är lite speciellt med dom!
Oftast när de är mörkt och de börjar bli sent blir de oftast kallt men ikväll var de varmt ute och ett perfekt väder för att vara ute!
Japp japp JoJo kom hem till mig vid kanske halv tio sen har var vi här kanske till kvart i elva eller något, vi bara snackade om en massa saker, vissa saker var bra och andra väldigt chokande? ;)
Men de var skönt att bara sitta ute ikväll!
Annars idag kollade på filmen "I taket lyser stjärnorna" som jag redan sett några gånger men tycker fortfarande den är lika bra!
Imorgon ska jag och min mamma ner till banken för hon skulle fixa något men jag sa att jag behövde vara hemma innan 11:10 för då ska jag se på Top Model 5 och den jag inte gillade alls åkte faktiskt ut idag snacka om att jag blev glad haha ;)
Men jag råka kolla på lite av ett avsnitt idag som ska komma om två dagar egentligen så jag tror att Kim kommer åka ut imorgon, men de gör inget för jag hejar på Jayla! :D

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och somna till de så vi hörs imorgon natti! :)


JoJo<3


Två bilder från idag!
Kommer säkert fler sen men nu vill jag kolla på tv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0