Sommarjobb!

Tja! :)

Har precis skrivit till ett företag för att söka sommarjobb hos dom så man tjänar lite i sommar.
Jag har inte sommarjobbat på länge så jag känner väll att det är dags nu, kan alltid vara bra att ha extra pengar ifall om man skulle behöva något.
Hoppas bara att dom har en plats till mig för jag är ganska sent ute på de, men kan alltid hålla tummarna!
Pratade lite med Simon igår om hur länge jag kunde stanna här och han sa att han ville ha mig här till på fredag så jag tror jag kommer stanna här tills på fredag men kanske imorgon eller på osndag ska jag hem för jag måste hämta nya kläder.
Men vi får se så inget dyker upp under veckan!


Bild lånad från google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0